Lid wijzigen

Ben je verhuisd? Heb je een ander telefoonnummer? Meld dat aan ons. Wij zorgen ervoor dat de ledenadministratie van de v.v. Hierden op de hoogte wordt gebracht.

Is er iets gewijzigd in je persoonlijke gegevens of wil je iets anders doorgeven doe dat gerust we zullen ze eerst uiteraard nog verifieren alvorens we ze verwerken.

Alle wijzigingen die van belang zijn voor het lidmaatschap (adres, rekeningnummer e.d.) moeten worden doorgegeven aan de ledenadministratie van de vereniging. Het e-mailadres is [email protected] en het adres is:

Sportpark 'Mheenzicht'
Dorphuisweg 9-a
3849 BL Hierden

Lidmaatschap opzeggen

Beëindiging van het lidmaatschap is alleen mogelijk, door schriftelijke opzegging aan de ledenadministratie van de vereniging. Neem contact op met de ledenadministratie (gegevens hieronder). Voor spelende leden geldt dat doorgeven aan trainer of leider niet voldoende is.

Ledenadministratie v.v. Hierden

Beert Hop