7 december, de dag van de vrijwilliger

07 december 2020 - Nieuwsberichten

Vrijwilligers bedankt!

Afgelopen jaar was een zeer bewogen jaar. Halverwege maart werden alle competities per direct stilgelegd door de uitbraak van het coronavirus, en tot op de dag van vandaag kan er nog steeds niet “ouderwets” gevoetbald worden.

Vanaf deze plaats willen wij alle vrijwilligers bedanken voor de inzet van het afgelopen jaar! Zonder jullie was het seizoen nooit begonnen, en zonder jullie had er helemaal geen bal gerold op ons prachtige sportpark.

Omwille van de huidige corona-maatregelen kunnen wij dit jaar geen kerstgeschenk uitdelen aan de vrijwilligers. Als alles weer in rustig vaarwater is, zullen we dit zeker goedmaken!

Zonder vrijwilligers geen voetbal, dat beseffen wij ons al te goed, daarom nogmaals een welgemeend dankjewel voor iedereen die zijn of haar steentje heeft bijgedragen aan onze prachtige club.

We hopen jullie in het nieuwe jaar onder verbeterde omstandigheden te treffen, tot die tijd hopen wij dat iedereen gezond blijft.

Namens het bestuur van v.v. Hierden

Jacco van 't Slot
Jacco van 't Slot heeft geliked op 07 december 2020