Businessclub v.v. Hierden op bezoek bij Bouw & Infra

17 november 2019 - Nieuwsberichten

Afgelopen vrijdagmiddag 15 november vond er een bezoek van de Businessclub v.v. Hierden plaats bij Bouw & Infra. Een bedrijfsbezoek is 1 van de evenementen die de Businessclub organiseert. Bouw & Infra was zo gastvrij om de Businessclub gastvrij te verwelkomen. Na een warm ontvangst met een kop koffie vond er een presentatie plaats door de directeur Erik Kerssies.

De voormalige Willem George Frederikkazerne (WGF) wordt tegenwoordig gebruikt door het Bouw & Infra Park, dat bedrijven en instellingen verbonden met de bouwnijverheid faciliteert. Het Bouw & Infra Park is een plek voor vergadering, evenement, congres en kantoor. Op het park zijn verschillende organisaties / bedrijven gevestigd die actief zijn in de bouw- en infrasector. In een bepaalde tijdlijn werd er verteld over ontwikkelingen van WGF kazerne tot aan het geldend Bouw & Infra park op dit moment. Na de presentatie was er een rondleiding door Bas van der Wal en Nienke Fluks, waar we de faciliteiten en activiteiten van het park konden zien. Aansluitend was er een netwerkbijeenkomst onder het genot van een drankje en een goed gesprek.

De leden van de Businessclub v.v. Hierden reageerden enthousiast en verwonderd. Bouw & Infra park wordt bedankt voor hun voortreffelijk gastheerschap.

BC1

BC2