Contributie in deze bijzondere tijd

22 januari 2021 - Nieuwsberichten

Beste leden,

Vandaag hebben jullie allemaal per email de factuur voor het 2e gedeelte van de contributie voor het seizoen 2020/2021 gehad. Als bestuur begrijpen wij maar al te goed dat het gek is om een nota te krijgen voor iets waar je al een tijd minder of geen gebruik van kan maken. De reden hiertoe is echter buiten onze schuld om. Wij willen net als iedereen Corona zo snel mogelijk kwijt en weer volle velden, kleedkamers en kantine. Kortom plezier maken met elkaar!

Een veel gehoord argument om de contributie niet te voldoen is dat jullie er op dit moment niets of minder voor terug krijgen. En dat klopt! Echter hebben wij hier als bestuur in de periode van corona ook mee te maken helaas. We maken geen of minder gebruik van veel zaken waar de kosten helaas niet van op te zeggen zijn en dus doorlopen. Kortom: wij hebben ook kosten voor veel zaken waarvoor we op dit moment niets of weinig terug krijgen. Daarnaast missen wij de opbrengsten van de Veluwade en kantine. Het niet voldoen van de contributie gaat de vereniging dus financieel direct raken. Als bestuur zijn wij op dit moment van mening dat we niet in de gelegenheid zijn om concessies te doen t.a.v. de hoogte van het contributiebedrag. We hebben voor de lange termijn de contributiegelden hard nodig om onze vereniging financieel gezond te houden.

Een andere reden om de contributie te voldoen is een formele: in onze statuten staat dat je lid wordt voor een jaar en hier ook de contributie voor moet voldoen. Deze formele reden willen we eigenlijk niet gebruiken, maar doen voornamelijk beroep op jullie loyaliteit naar de vereniging toe!

Indien u financieel niet de mogelijkheden hebt om de contributie ( in 1 keer) te voldoen neemt u dan contact op via [email protected]

Laten we hopen dat we zo snel mogelijk weer op de velden van de v.v. Hierden te vinden zijn met z’n allen.

Met vriendelijke groet,

Namens het Bestuur

Gerrit van den Berg (Penningmeester)