Coronavirus UPDATE 22 april

22 april 2020 - Nieuwsberichten

Net zoals iedereen hebben wij met spanning uitgekeken naar de persconferentie van onze Minister President Mark Rutte. Naast het doortrekken van de meeste maatregelen, was er positief nieuws voor sportende jongeren.

Kinderen en jongeren krijgen vanaf 29 april meer ruimte om georganiseerde buitensport en -spel te beoefenen. Er mogen echter geen wedstrijden worden gespeeld. Voor de jongeren tot en met 12 jaar mag er onder begeleiding buiten worden gesport. Voor de leeftijdsgroep tot en met 18 jaar is er eveneens toestemming, echter zal er 1.5 meter afstand in acht moeten worden genomen.

De regering merkt hierbij op dat de gemeente hierover afspraken met de plaatselijke verenigingen moeten maken.

Wij snappen dat jullie staan de popelen om weer lekker te voetballen, wij als bestuur willen niets liever dan dat! Als bestuur zijn we nu dan ook druk bezig te onderzoeken op welke wijze wij dat bij v.v.Hierden kunnen gaan uitvoeren. Wij hopen daarover zo snel mogelijk meer bekend te maken richting onze (jeugd)leden.

Tot nader bericht vinden er op onze velden geen activiteiten plaats en blijft ons sportpark gesloten.

Hou vol, de bal gaat echt weer een keer rollen!

Bestuur v.v. Hierden