UPDATE| De competities liggen per direct stil, senioren mogen helemaal niet meer voetballen!

13 oktober 2020 - Nieuwsberichten

Afgelopen week is er een persconferentie geweest van de Rijksoverheid, omdat de coronabesmettingen gestaag oplopen heeft het kabinet nieuwe maatregelen aangekondigd.

Het (amateur) voetbal wordt hierbij hard geraakt. Voor ons betekent dit op korte termijn het volgende:

• Kleedkamers en douches worden per direct gesloten (de kantine was al dicht)

• Senioren (en damesvoetbal) wordt per direct volledig gestopt (ook de trainingen)

• Alle competities (zowel jeugd als senioren) komen per direct stil te liggen

• Jeugd (t/m JO19 ) kan nog wel trainen op ons sportpark, op de vaste trainingstijden

• Publiek is in geen enkele vorm welkom bij de trainingen

Bovenstaande maatregelen zijn in ieder geval voor 4 weken, dus t/m 11 november 2020

Voor de korte termijn is dit de informatie die we hebben. Mocht er aanvullende informatie komen vanuit de Rijksoverheid of de KNVB, dan houden we jullie op de hoogte.

Namens het bestuur wensen we alle ondernemers, leden, vrijwilligers, supporters, etc. het allerbeste toe in deze crisissituatie

Garry62
Garry62 heeft geliked op 14 oktober 2020