GEZOCHT | Corona-stewards

09 september 2020 - Nieuwsberichten

De bal rolt al weer een aantal weken op Sportpark Mheenzicht. Alle teams zijn weer begonnen met de trainen, de eerste wedstrijden zijn gespeeld, en de competitie staat op het punt van beginnen. Dit betekent dat de drukte toeneemt op ons mooie sportpark, bijeffect van deze drukte is dat de 1,5 meter steeds lastiger te handhaven valt.

Bij v.v. Hierden merken we dat mensen echt niet kwaadwillend zijn, maar dat men uit automatisme en/of gezelligheid al snel naar elkaar toetrekt. Daarom zijn wij op zoek naar "mensen die een oogje in het zeil willen houden” ook wel Corona-stewards genoemd.

Moet ik een cursus doen? Ben ik beveiliger ? Moet ik politieagent spelen?

Nee, de taak van corona-steward is eigenlijk een hele eenvoudige. Het idee is dat er tijdens piekmomenten een aantal corona-stewards rondlopen, deze stewards wijzen de bezoekers er vriendelijk op dat men 1,5 meter afstand dient te bewaren op ons sportpark.

Zou jij ons willen helpen ? Of heb je vragen ? stuur dan een mailtje naar [email protected], of schiet een van de bestuursleden aan!

Namens het bestuur van v.v. Hierden

Bas de Raat
Bas de Raat heeft geretweet op 10 september 2020