Jaarverslag Voorzitter & Secretaris t.b.v. ALV 5 maart 2021

01 maart 2021 - Nieuwsberichten

Beste leden,

Vrijdag is het dan zo ver, de eerste digitale ledenvergadering van v.v. Hierden ooit. De aanmeld periode is voorbij, er zijn enkele tientallen aanmeldingen binnen gekomen voor deze digitale versie van de ALV.

Zoals gebruikelijk kunnen leden "de vergaderstukken" voorafgaand aan de ALV inzien. Verplichte stukken zijn het jaarverslag van de voorzitter, het jaarverslag van de secretaris en het financiële jaarverslag.

Zoals in de uitnodiging viel te lezen, is er voor de financiële inzage een online meeting op donderdag 4 maart, om 20.30 uur. Iedereen die zich hier voor aangemeld heeft ontvangt binnenkort een deelname link.

Personen die zich hebben aangemeld voor de ALV, krijgen ook binnenkort een digitale uitnodiging in hun mailbox!

De jaarverslagen vind je hieronder:

• Verslag voorzitter Henk Timmer klik hier
  • Verslag secretaris Gert-Jan Prophitius klik hier