v.v. Hierden lanceert 'Jeugdplan v.v. Hierden'

02 december 2020 - Nieuwsberichten

Met veel enthousiasme hebben de trainers van de onderbouw van v.v. Hierden het afgelopen seizoen een KNVB opleiding tot Pupillen trainer gevolgd.

Naast de technische vaardigheden die zij daar hebben opgedaan, hebben ze ook een enorme ontwikkeling gemaakt in de groepsvorming van de teams.

Zo selecteren we al vanaf de start van dit seizoen de meest talentvolle spelers in een selectieteam, en blijven we hierin doorselecteren.

Voorop staat het plezier, de groepsvorming en het mooie spel dat de jeugd speelt. We hebben daarmee een echte Hierdense voetbal identiteit gecreëerd; aanvallend voetbal waarin makkelijk spelen en snel veroveren bij balverlies centraal staat. Ons doel als Jeugdplan Hierden is de spelers goed op te leiden, daarin de hele club te betrekken, en te zorgen dat de spelers ook bij v.v. Hierden blijven voetballen. Hiermee hopen we dat de club een nog betere rol in de gemeenschap gaat spelen, waar een plek is voor iedereen die hierin wil bijdragen.

We merken dat er al een aardige groei in het aantal leden op gang komt. Goed voetbal, goede coaches en betrokken ouders trekt natuurlijk ook nieuwe spelers aan.

Groei is geen doel, maar een gevolg. Om deze groei te kunnen maken hebben we een sterke behoefte aan betere trainings materialen.

We moeten regelmatig improviseren omdat de goals allemaal in gebruik zijn, en er is bij de trainers behoefte aan inzet van nieuwe trainingsmaterialen die de trainingen uitdagender en aantrekkelijker maken voor de spelers.

Omdat dit jaar door COVID-19 geen Veluwade heeft plaats kunnen vinden willen we het bestuur niet belasten met deze kosten, maar vragen we de gemeenschap onze mooie jeugdafdeling te helpen.

We hebben hiervoor een speciale sponsorloop uitgezet! We zijn geen atletiekvereniging maar een voetbalvereniging, en we hebben dan ook een heus voetbalparcours opgetuigd waarin de jongens en meisjes de rondjes in een vaste tijd kunnen afwerken. We hebben een video opgenomen om een indruk te krijgen van het parcours, en we hopen dat jij in een bijdrage per voltooid rondje wil toezeggen aan je buurmeisje, kleinkind, vriendje, neefje of wat jouw verbinding ook is met het Hierden talent.

Alle opbrengsten komen ten goede aan het Jeugdplan v.v. Hierden, elke euro die we ophalen gaat naar de jeugd van v.v. Hierden. Met een goede jeugd ondersteunen we de hele club, en we werken uiteraard samen met het bestuur van v.v. Hierden.

jeugdplan actie december 2020

Pieter Bruins