Welkom op de nieuwe website van v.v. Hierden!

02 september 2019 - Nieuwsberichten

Met trots kunnen we zeggen dat de nieuwe website van v.v. Hierden is gelanceerd. Naast een geheel nieuw design is er ook achter de schermen een hoop verbeterd.

screenshot nieuwe website

Wat is er nieuw?

• Volledig responsive: De website is nu zeer geschikt om zowel op mobiel, tablet of op je desktop te gebruiken. De website past zich aan op het scherm waar jij de website op bezoekt en zorgt voor een goede ervaring op alle schermgroottes. Vergelijk bijvoorbeeld eens het programma op mobiel en op je desktop.
  • Verbeterde navigatie: Het is nu veel gemakkelijker om te navigeren op de website. We hebben enkele pagina's verwijderd en enkele toegevoegd en ook goed gekeken naar de informatie op alle pagina's. Daarnaast zie je nu op bijna alle pagina's een submenu, waardoor je snel kunt navigeren binnen een bepaald gedeelte op de website.
  • Directe koppeling met Sportlink: De data van de wedstrijden en alle teams krijgen wij direct binnen via Sportlink. Dit wordt onder andere ook gebruikt in de welbekende voetbal.nl app. Hierdoor is de website altijd actueel. Tip: Zet je foto in de voetbal.nl app op openbaar zodat je ook op de nieuwe website te zien bent.
  • Meer foto's: Er wordt nu veel meer gebruik gemaakt van foto's om de website meer het 'v.v. Hierden gevoel' te geven. Binnenkort zullen we ook met de camera op het sportpark verschijnen om nog meer foto's te maken voor de website.
  • Eenvoudig om berichten te plaatsen: Het is nu veel toegankelijker om nieuwsberichten of wedstrijdverslagen te plaatsen. Wil je hier ook graag aan bijdragen? Stuur een e-mail naar het webteam.

Feedback?

Neem gerust de tijd om de nieuwe website te bekijken en laat het ons weten als je nog verbeterpunten of leuke ideeen hebt.

Meehelpen?

Wil je ook mee helpen aan het vullen van de nieuwe website met nieuwsberichten, wedstrijdverslagen of andere leuke content? Neem contact op het webteam.

We zoeken ook vrijwilligers om de social media kanalen van v.v. Hierden te beheren. Lijkt dit je leuk om te doen? Aarzel niet en geef je op! Is social media niet helemaal jouw ding? Dan zijn er nog een hoop andere leuke vrijwilligersfuncties.

Het webteam

Robin Dirksen, Willem Kevelam, Jelle de Haan