NIEUWS | Bestuursmededeling omtrent Coronavirus

01 april 2020 - Nieuwsberichten

Beste (ere)leden, vrijwilligers, sponsoren en supporters van v.v. Hierden,

Tijdens de afgelopen ALV hebben hebben wij als bestuur toegezegd om de leden en mensen die zich betrokken voelen bij de club op de hoogte te houden omtrent ontwikkelingen op financieel vlak en de ontwikkelingen qua (groot)onderhoud aan het pand. Deze communicatie zou plaatsvinden rondom eind maart. Nu moeten we echter als bestuur om een hele andere reden communiceren met jullie als leden en betrokkenen.

Nederland wordt hard geraakt door het Corona-virus, zo ook onze vereniging. De vereniging dat zijn WIJ, niet (alleen)het bestuur, dat zijn wij samen met u en jullie allemaal. Het is een moeilijke tijd voor iedereen, (veel) persoonlijk leed, grote onzekerheid op privé- en zakelijk vlak en angst voor het onbekende dat het virus met zich meebrengt.

Zoals inmiddels bekend is bij de meesten van jullie, zal het voetbal dit seizoen niet hervat gaan worden. Er zullen geen degradanten, promovendi en kampioenen zijn. Voor verdere informatie omtrent het niet afmaken van de competities verwijzen wij u graag naar de website van de KNVB (knvb.nl)

Hoe nu verder?

In eerste instantie blijft ons sportpark de rest van het lopende seizoen gesloten voor trainingen, wedstrijden en andere samenkomsten, parallel aan de richtlijnen van de Rijksoverheid en de KNVB. Er komt voor ons als bestuur en voor u als betrokkene een onzekere tijd aan, met de nodige uitdagingen, dat brengt met zich mee dat wij als bestuur ingrijpende besluiten moeten gaan nemen.

De bal gaat weer rollen op Mheenzicht, alleen hoe en wanneer dat is nog volstrekt onduidelijk, als vanzelfsprekend houden we u hiervan op de hoogte. Als bestuur beseffen we dat ook u als sponsor, als lid, of als betrokkene een lastige tijd tegemoet gaat. Denk hierbij aan (financiële) onzekerheid voor ons allen.

Heeft u vragen, of wilt u iets kwijt neem dan alstublieft contact op met het bestuur. Dan kan via [email protected]

Blijf gezond, let op elkaar, help elkaar, wij zijn met elkaar een hele mooie vereniging en zijn er voor elkaar, ook in deze tijd van crisis.

Namens het bestuur,

Henk Timmer, Gerrit van den Berg, Gert-Jan Prophitius, Jacco van ’t Slot, Ariën van Nijhuis, Martin Dooijeweerd, Peter Epe, Gert Jan Bronkhorst, Alice Haklander en Erik Vermeulen