NIEUWSUPDATE| Voor alle voetballende leden van v.v. Hierden gaat de bal weer rollen!

11 mei 2020 - Nieuwsberichten

Onderstaand bericht is van belang voor zowel jeugd, senioren als dames leden van v.v. Hierden. De meeste recente versie van de spelregels (van 11 mei 2020) vind je namelijk in deze nieuwsupdate.

Langzaam maar zeker wordt de “intelligente lockdown” waar we in Nederland in zitten versoepeld. In de Plaatselijke noodverordening die vandaag is ingegaan staat dat naast de jeugd, nu ook de volwassenen meer ruimte krijgen om hun sport te beoefenen.

In basis geldt dat spelers t/m 12 jaar “gewoon” mogen trainen, en dat spelers van 13 t/m 18 jaar wel mogen trainen, maar te allen tijd 1,5 meter afstand moeten bewaren. Dit laatste geldt ook voor senioren en dames. Dus trainen mag, maar er moet te allen tijd 1,5 meter afstand bewaard worden. Dit vergt voor de trainers en de teams wel de nodige aanpassingen. Toch denken we als bestuur dat we er goed aan doen om jullie “lekker even de weide te laten betreden”.

Goed nieuws; vanaf woensdag 13 mei 2020 kan er door alle leden weer getraind worden op Sportpark Mheenzicht!

Hiervoor hebben we als v.v. Hierden wel een aantal spelregels opgesteld, om het geheel in goede banen te leiden.

• Document “Algemene hygiëne maatregelen 2.0”, lees deze aandachtig door en houdt je voor, tijdens en na de training aan deze maatregelen

• Document “Info jeugdleden en ouders 2.0”, lees dit ook aandachtig door, dit is informatie die voor jou als jeugdlid en voor jouw ouders erg belangrijk is, ook aan deze afspraken dien je je te houden.

• Document “Info voor Sporters 1.0” dit is informatie die voor jou van belang is als je als senior of als dameslid weer gaat trainen. Aan deze regels dien je je te conformeren

Wij gaan er vanuit dat iedereen zich aan deze eenvoudige regels kan houden. Spreek elkaar hier ook op aan. v.v. Hierden en de gemeente Harderwijk gaan handhaven aan de hand van deze documenten, als deze regels worden overtreden, kan het sportpark per direct weer gesloten worden.

Namens v.v. Hierden zal er iedere avond een “Corona-coördinator” aanwezig zijn op het sportpark, deze is duidelijk te herkennen aan felle blauwe hesje.

De bal gaat weer rollen!

Namens het bestuur van v.v. Hierden

Bijlage(n)

Algemene hygiëne maatregelen 2.0