Scheidsrechters bedankt!

05 oktober 2020 - Nieuwsberichten

Afgelopen week was er de week van de scheidsrechter. De KNVB probeert hiermee aan te geven hoe belangrijk ook de scheidsrechters voor de vereniging zijn. Weer en wind worden getrotseerd om onze mooie hobby uit te mogen oefenen. Wij als v.v. Hierden , zien voor in de toekomst een groot tekort en zijn daarom ook bezig vanuit de onderkant nieuwe aanwas aan te boren en tevens het KNVB ARAG certificaat in de wacht te gaan slepen. Iedere Club en KNVB scheidsrechter kreeg vanuit het wederom goed leidende wedstrijd secretariaat een heerlijk stuk gebak aangeboden. Wat zijn wij als v.v. Hierden super blij en trots met zoveel goedwillende vrijwilligers.

Mocht jij je ook als scheidsrechter c.q. vrijwilliger bij deze mooie vereniging willen aansluiten, loop even het wedstrijd secretariaat binnen en meld je aan.

Een ieder hartelijk bedankt, want zonder scheidsrechters geen voetbal.