Steun v.v. Hierden, doe mee met de banketletter actie!

31 oktober 2020 - Nieuwsberichten

Op 5 december is het Sinterklaas en zeker in deze tijden wilt u misschien ook dit jaar uw medewerkers of relatie verrassen met een banketletter namens uw bedrijf. Wij als v.v. Hierden houden een banketletter actie voor bedrijven om op deze manier geld te genereren voor de club.

De prijs is 12,50 per stuk excl btw. Je krijgt dan een mooie banketletter(500 gram) van banketbakkerij Schreuder.

U kunt de banketletters bestellen via onze webshop (https://vvhierden.nl/shop) op de website of per e-mail via [email protected].

Bezorgen doen we op dinsdag 1 december bij u op het bedrijf. Als u dit eerder wilt is in overleg dat ook mogelijk. Uiteraard ontvangt u een factuur met btw.

Wij hopen dat u onze vereniging een warm hart toedraagt en meedoet aan deze verkoopactie Stuur deze actie gerust door aan uw relaties.

We zien uw bestelling graag tegemoet.

Famdirksen
Famdirksen heeft vermeld op 31 oktober 2020