Teamrooster vrijwilligerswerk bar- en keukendiensten

04 september 2019 - Nieuwsberichten

Zoals bekend wordt er van jeugd- en seniorenteams verwacht dat er vrijwilligerswerk uitgevoerd wordt volgens een vastgesteld rooster voor de bar- en keuken. Onderaan in dit nieuwsbericht kun je het vastgesteld rooster vinden voor zowel de jeugd- als seniorenteams.

Vindt u/jij het lastig? Geen zorgen, wij zorgen dat er een ervaren vrijwilliger aan uw/jouw dienst gekoppeld wordt, zodat je de juiste instructie krijgt. Vanaf 16 jaar mogen de leden zelf deze dienst invullen, is een lid onder de 16 jaar dan wordt er van de ouders/verzorgers verwacht dat dit wordt ingevuld. Het is voldoende als er 1 persoon per dienst aanwezig is. Er is zoveel mogelijk rekening gehouden met de wedstrijden van het team, mocht dit toch spaak lopen met een wedstrijd probeer dan met een ander team te ruilen.

Als bestuur verwachten we uw volledige medewerking, zodat iedereen een drankje en patatje kan blijven nuttigen in onze kantine. Als ieder team 2x per jaar een vrijwilliger levert, betekent dit dat je eens per 3 jaar aan de beurt bent voor een kantinedienst.

Mocht een team onverhoopt geen vrijwilliger aanleveren op de vooraf vastgestelde datum en tijd, zal het bestuur een passende sanctie treffen tegen het desbetreffende lid en/of team. Als bestuur verwachten wij niet dat het zo ver zal komen, met z’n allen moeten we deze klus kunnen klaren.

Hieronder is het juiste schema te vinden, de diensten zullen ook in de agenda op de site vermeld worden.

Schema Senioren

Schema Jeugd