v.v. Hierden presenteert het nieuwe kledingplan

12 maart 2021 - Nieuwsberichten

Het nieuwe kledingplan v.v. Hierden

Bij v.v. Hierden zijn de meeste elftallen voorzien van een tenue (shirt, broek en soms kousen) door middel van sponsoring. De laatste jaren wordt dit steeds lastiger. Gevolg is dat er dan elftallen met verschoten, versleten of kleding niet in de juiste maat op het veld staan. Naast het feit dat dit niet representatief is voor de vereniging, is het vooral niet leuk voor de spelers die in deze oude tenues moeten lopen. Om er nu voor te zorgen dat alle spelers van alle elftallen altijd in goede kleding kunnen lopen, is er een nieuw kledingplan opgesteld.

Kledingplan in het kort

Binnenkort kunnen alle leden van v.v. Hierden hun stem uitbrengen welk nieuw voetbalshirt onze club de komende jaren gaat dragen. Met ingang van het komende seizoen 2021-2022 lopen dan alle elftallen van de jeugd tot en met de senioren in dit nieuwe tenue. Het tenue wordt voor een periode van drie jaar gedragen. Na deze drie jaar zorgt de v.v. Hierden voor een nieuw tenue voor alle spelers van alle elftallen binnen onze voetbalvereniging. Om dit financieel mogelijk te maken is in de ALV van 5 maart jongstleden besloten dat ieder lid hiervoor een bijdrage per seizoen gaat betalen. De bijdrage voor het kledingplan bedraagt € 15,- per seizoen en wordt samen met de contributiebetaling geïnd. Door dit nieuwe kledingplan lopen alle spelers van alle elftallen v.v. Hierden er altijd tip top bij, in de juiste maat en als trotse vertegenwoordiger van de club.

De kleding zal na afloop van de gebruiksperiode beschikbaar worden gesteld aan een goed doel.

Heeft u vragen of opmerkingen over het nieuwe kledingplan stuur een email naar [email protected].