v.v. Hierden presenteert het nieuwe sponsorplan voor de kleding

12 maart 2021 - Nieuwsberichten

Binnenkort kunnen alle leden van v.v. Hierden hun stem uitbrengen welk nieuw voetbalshirt onze club de komende jaren gaat dragen. Hoe mooi is het als vanaf volgend seizoen alle elftallen van de jeugd tot en met de senioren in het zelfde tenue lopen. Dit nieuwe tenue (shirt, broek, kousen) biedt ook mogelijkheden voor uitgebreide sponsoring. Hiervoor is een speciaal sponsorplan opgezet. Dit sponsorplan betekent een win-win-win voor sponsor, vereniging en speler.

1. De sponsor kan veel meer zichtbaarheid behalen door het sponsoren van een serie elftallen.
  2. De vereniging kan makkelijker uitwisselen onder teams en spelers, zonder extra bijbestellingen.
  3. De spelers lopen er ieder seizoen tiptop bij, in de juiste maat en als trotse vertegenwoordiger van de club.

Hoe ziet het nieuwe sponsorplan van v.v. Hierden er precies uit. Wij bieden sponsors de mogelijkheid om een serie elftallen in verschillende leeftijdsgroepen te sponsoren. We hebben de volgende categorieën gemaakt:

• Alle elftallen in de categorie JO0 (hierdenaartjes) + JO8 + JO9

• Alle elftallen in de categorie JO10 + JO11 + JO13

• Alle elftallen in de categorie JO15 + JO17 + JO19

• Alle elftallen in de categorie MO11 + MO13

• Alle elftallen in de categorie MO15 + MO17

• Categorie Vrouwen 1 + 2

• Categorie Mannen 1 – 7

Als sponsor kies je dus een categorie die je wilt sponsoren. Je hebt dan de keuze om met je logo voor op het shirt te komen, achterop boven of achterop beneden (zie afbeelding). Tevens is er een optie om sponsor op de mouw te worden. Tegen een vast bedrag per jaar voor een periode van minimaal drie jaar ben je dan sponsor van deze categorie.

Shirt

Wat er gaat gebeuren met de huidige kleding is nog niet bekend. Maar wij gaan alle bestaande sponsors van elftallen benaderen en met hen in gesprek. Naast het sponsoren van de shirts binnen een categorie blijft het ook mogelijk om bijvoorbeeld alleen de trainingspakken van een elftal te sponsoren. Zo biedt het nieuwe sponsorplan voor iedereen mogelijkheden.

Ben je geïnteresseerd om sponsor te worden van v.v. Hierden en wil je meer informatie over het nieuwe sponsorplan? Stuur dan een bericht naar [email protected].