v.v. Hierden verkoopt online de resterende voorraad (2021)

25 februari 2021 - Nieuwsberichten

Vanwege de blijvende sluiting van de kantine kunnen wij de ingekochte producten niet verkopen. Help ons van deze voorraad af zodat we geld kunnen genereren voor de club.

Vanaf nu verkopen wij online de resterende voorraad, je kunt op horeca.vvhierden.nl een bestelling plaatsen, je kunt deze gewoon via iDEAL afrekenen.

Jouw bestelling wordt direct verwerkt en op maandag 8 maart tussen 18.30 en 20.00 kun jij je bestelling komen ophalen op sportpark Mheenzicht. Een team van vrijwilligers zal zorgen dat uw afhaalbestelling klaar staat.

Schikt de datum niet, vermeld dan tijdens het bestellen uw telefoonnummer en een opmerking. Wij nemen dan contact met u op.

Het minimale orderbedrag is 10,- euro. Klik op onderstaande link om naar de webshop te gaan:

horeca.vvhierden.nl

Alvast bedankt namens v.v. Hierden