VACATURE | Rabo Club Support aanjager gezocht!

25 september 2020 - Nieuwsberichten

Beste (Jeugd)Leden,

VACATURE | Wil jij de vereniging helpen om geld binnen te halen voor de aanschaf van materialen voor de jeugd? Dan kan dat nu. We hebben ons al vereniging ingeschreven voor de Rabobank Club Support. In het kort: We moeten zoveel mogelijk leden van de v.v. Hierden die lid zijn van de Rabobank laten stemmen op onze vereniging. Hier moet dus promotie voor gemaakt worden. Heb jij een hart voor de v.v. Hierden en vind je het leuk om de actie via de site, posters en social media te promoten dan hebben wij jou nodig. We zullen je hier zeker bij ondersteunen.

Zie jij dit eenmalige project zitten!! Mail dan naar [email protected] of app 06 433 78 515. Moet dit dan voor niks. Nee, ons voorstel is dat je 10% van de opbrengst krijgt uitgekeerd in bonnen voor de kantine!

Het lijkt me een prachtig mooi ouder kind(eren) project!

Groet

Gerrit van den berg Penningmeester v.v. Hierden